Wednesday, July 22, 2009

pape jek....

giler lme h "menghapdate" blog ni.. bz sgt ler tu..hahaha.. bnyk tol bnde yg brlaku 2 3 bulan ni. mne aku bnti kje, excdent, dpt kje baru, gi trgnu, mber2 kwen,+++ mende2 len. tbe2 jd cm x brpe nk ok lak otak ni. kadang o, kdg kusut, night life pn dh x de lg skrg. dok umah jek (baik r tuh knun)

mula ngn bnti keje. hahaha, aku sdah gduh besar sama itu "ex boss" yg bangang tahap baboon. sker2 dia jek ck maki hmun org. igak kite ni hamba abdi dia ke pe. skit2 ley r sabo beb. abih klu dh mkan dalam, x de duanyer. aku bagi abis. (jgn buat aku marah) huhuhuh.... bumi allah ni luas. klu kita usaha, insya'allah, ada rezki dimana2. kan..?? so, bek aku blh dr hari2 aku umpat keji "beliau". tpi sian r kt staff aku, x de spe lg dah. bkn x kesian kt dia, tpi spe plk nk kesian kt aku kn..??

Pas tu citer excdnt plk.. aritu last aku kje. ondwy nk gi kje r ni, jp lg tgh2 jem(agak jem r) tbe2 ade seko kancil break emgncy. pe lg..kebaboom gedegum pon pon pon (bkn pak mat yg excdnt tpi aku r..) teruk gak . igt nk marah, jp lagi kuar seorg perempuan "mengandung" dr itu kancil. trus x jd nk ngamuk. tpi aku r teruk, kne byr sman 300, bikin keta lg. pergh.. sengkek giler. tpi bgus gak, ble dh sengkek ni, dok umah lebih r. dh x kuar poye2 lg. hehehe. yg best, mkn minum sume ditanggung oleh mber2 ngn fmly.. (saya sgt sker...!!!!)

tpi alhamdulillah, x lme lepas bnti tu, trus dpt kje. ala, kje bise2 jek. tpi ok r dr x de kje kn. dh r dekat ngn umah. spe yg x nk 1km jek dr umah.(pakal jek aku ni pamalas yg amat, klu x, jalan kaki jek beb...) ade org ckp " aku bnti kje x igt dunia. coz skrg kn zaman kegawatan ekonomi". tpi spe dia nk ckp cm tu???? tuhan tu maha adil. doa org teranaiya dimakbulkan. amin...

1 comments:

Aku GEDEK.... said...

nite life jgn slalu...nnt masok angin..kembong nanti. pape pun...enjoy ur life while u can...esok da kahwin, tak dapek arr nk lepak ngan kengkawan mcm slalu..huhu...jadi isteri mithali lak.