Thursday, June 3, 2010

aku x ley tdo..!!!

lme dh x bkk blog ni.. tbe2 trigt plk yg aku "pernah ade" blog. hahahaha (hine x hine r stmnt aku ni ek..)org ade blog, haku pn nk ade blog. tpi, dorg tu rajin.. aku?? hampresto.. blik kje, tlong skit2 kt umah, tus tido.. bgtulah rutin seharian.. tpi, yg menghairankn aku.. npe aku x ley tdo mln ni.. golek sana x kne. golek sni x kne. dok trkbil2 plk mata nih. dh kul 2 tu. sllu aku ni jnis tdo awl dh skrg. bnyk sgt pkir ke? serabut sgt ke?? bnyk mkn ke?? nth r.. tpi lately mmg ade sdkit jiwe kaco r (klu korg perasan.., aku akn hapdate blog ni bile jiwe kaco). biase r tu. selagi hdup ni, mne de manusia yg x de prob. manusia yg x de prob u adlh mnusia yg sgt2 ber mslah.
tpi tu r kan. sbgai manusia,smua tu trpulang cm ne kite nk slesaikn mslh kite tu. yg penting selesaikn mslah. jgn skli2 lari dr mslah. stiap mslah psti ade jln penyelesaian. lari dr mslh bukan satu jalan penyelesaian. yg pnting, jgn skli2 cri mslah. ckuplah mslah yg dtng tnpa diundang..

0 comments: